A Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (1139 Budapest, Váci út 73/A.) Általános Finanszírozási Főosztályafinanszírozási szakügyintéző munkakörének kormányzati szolgálati jogviszony keretében történő betöltésére.

Munkáltatói jogkör gyakorlója:

A munkáltatói jogok gyakorlására a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (a továbbiakban: NEAK) főigazgatója jogosult.

Munkakör: finanszírozási szakügyintéző

A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama: határozatlan időtartamra szól, 6hónap próbaidő kikötésével.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő

1139 Budapest, Váci út 73/A.

A finanszírozási szakügyintéző feladat- és hatáskörei:

  • A járóbeteg-szakellátásra vonatkozó adatszolgáltatások teljesítése,

  • A járóbeteg-szakellátásra vonatkozó teljesítmény-jelentések havi adatfeltöltésének felügyelete,

  • Az egészségügyi szolgáltatók részéről felmerülő, az elszámolással kapcsolatos kérdések megválaszolása,

  • A NEAK honlapjának karbantartása az egészségügyi szakellátáshoz kapcsolódó tartalom vonatkozásában,

  • Az elszámoláshoz szükséges informatikai környezet üzemeltetése, karbantartása.

Illetmény és juttatások: az illetmény megállapítására a Kttv. rendelkezései az irányadóak. Az egyéb juttatásokra a közszolgálati tisztviselők részére adható juttatásokról és egyes illetménypótlékokról szóló 249/2012. (VIII. 31.) Korm. rendelet, valamint a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadóak.

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,

  • cselekvőképesség,

  • büntetlen előélet,

  • felsőfokú szakirányú végzettség,

  • felhasználói szintű informatikai ismeretek

  • vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.

(egyetemi szintű általános orvos, fogorvos, gyógyszerész, okleveles ápoló szakképzettség; főiskolai szintű egészségügyi szakképzettség; jogász szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; főiskolai szintű államigazgatási és szociális igazgatási szakképzettség; főiskolai szintű társadalombiztosítási szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és társadalombiztosítási, pénzügyi, végrehajtó-behajtói, munkaügyi, személyügyi, informatikai, számítástechnikai szakképesítés; közigazgatás-szervező szakképzettség; nemzetközi közszolgálati menedzser szakképzettség)

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • informatikai végzettség,

  • SQL rendszer ismerete,

  • közigazgatási szervnél szerzett gyakorlat,

  • egészségügyi intézményben szerzett szakmai tapasztalat.

Elvárt kompetenciák:

  • rendszerszemlélet,

  • önálló munkavégzés,

  • nagy fokú terhelhetőség,

  • választékos írásbeli kommunikáció,

  • precizitás, megbízhatóság

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • a Kttv. 45. § (4) bekezdésében meghatározottaknak is megfelelő fényképes, szakmai önéletrajz - a közszolgálati tisztviselők személyi irataira, a közigazgatási szerveknél foglalkoztatott munkavállalók személyi irataira és a munkaügyi nyilvántartásra, a közszolgálati alapnyilvántartásra és közszolgálati statisztikai adatgyűjtésre, valamint a tartalékállományra vonatkozó egyes szabályokról szóló 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete alapján;

  • motivációs levél;

  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolatai;

  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a teljes pályázati anyagának a pályázati eljárásban érintett szervek részére a bírálati eljárás céljából történő sokszorosításához, és továbbításához;

  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;

  • büntetlen előéletet, illetve a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem állást igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata, (Felvétel esetén, legkésőbb a jogviszony létesítésekor az erkölcsi bizonyítvány eredeti példányát be kell nyújtani).

A pályázat benyújtásának határideje:

2017. év június hó 28. nap

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Krivácsy Zsolt András főosztályvezető-helyettes nyújta 06-1-350-2001/2131 telefonszámon.

A munkakör betöltésének kezdő időpontja várhatóan:

2017. július hó 24. nap

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Elektronikus úton a Humánpolitikai Főosztály részére a palyazat@neak.gov.hu e-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A beérkezett pályázatokról bíráló bizottság dönt.

A pályázat elbírálásának határideje:

2017. év július hó 16. nap

A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje: