A Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (1139 Budapest, Váci út 73/A.) Általános Finanszírozási Főosztályafinanszírozási szakügyintéző munkakörének kormányzati szolgálati jogviszony keretében történő betöltésére.
Munkáltatói jogkör gyakorlója:
A munkáltatói jogok gyakorlására a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (a továbbiakban: NEAK) főigazgatója jogosult.
Munkakör: finanszírozási szakügyintéző
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama: határozatlan időtartamra szól, 6hónap próbaidő kikötésével.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő
1139 Budapest, Váci út 73/A.
A finanszírozási szakügyintéző feladat- és hatáskörei:
-
A járóbeteg-szakellátásra vonatkozó adatszolgáltatások teljesítése,
-
A járóbeteg-szakellátásra vonatkozó teljesítmény-jelentések havi adatfeltöltésének felügyelete,
-
Az egészségügyi szolgáltatók részéről felmerülő, az elszámolással kapcsolatos kérdések megválaszolása,
-
A NEAK honlapjának karbantartása az egészségügyi szakellátáshoz kapcsolódó tartalom vonatkozásában,
-
Az elszámoláshoz szükséges informatikai környezet üzemeltetése, karbantartása.
Illetmény és juttatások: az illetmény megállapítására a Kttv. rendelkezései az irányadóak. Az egyéb juttatásokra a közszolgálati tisztviselők részére adható juttatásokról és egyes illetménypótlékokról szóló 249/2012. (VIII. 31.) Korm. rendelet, valamint a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadóak.
Pályázati feltételek:
-
magyar állampolgárság,
-
cselekvőképesség,
-
büntetlen előélet,
-
felsőfokú szakirányú végzettség,
-
felhasználói szintű informatikai ismeretek
-
vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
(egyetemi szintű általános orvos, fogorvos, gyógyszerész, okleveles ápoló szakképzettség; főiskolai szintű egészségügyi szakképzettség; jogász szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; főiskolai szintű államigazgatási és szociális igazgatási szakképzettség; főiskolai szintű társadalombiztosítási szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és társadalombiztosítási, pénzügyi, végrehajtó-behajtói, munkaügyi, személyügyi, informatikai, számítástechnikai szakképesítés; közigazgatás-szervező szakképzettség; nemzetközi közszolgálati menedzser szakképzettség)
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
-
informatikai végzettség,
-
SQL rendszer ismerete,
-
közigazgatási szervnél szerzett gyakorlat,
-
egészségügyi intézményben szerzett szakmai tapasztalat.
Elvárt kompetenciák:
-
rendszerszemlélet,
-
önálló munkavégzés,
-
nagy fokú terhelhetőség,
-
választékos írásbeli kommunikáció,
-
precizitás, megbízhatóság
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
-
a Kttv. 45. § (4) bekezdésében meghatározottaknak is megfelelő fényképes, szakmai önéletrajz - a közszolgálati tisztviselők személyi irataira, a közigazgatási szerveknél foglalkoztatott munkavállalók személyi irataira és a munkaügyi nyilvántartásra, a közszolgálati alapnyilvántartásra és közszolgálati statisztikai adatgyűjtésre, valamint a tartalékállományra vonatkozó egyes szabályokról szóló 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete alapján;
-
motivációs levél;
-
iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolatai;
-
nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a teljes pályázati anyagának a pályázati eljárásban érintett szervek részére a bírálati eljárás céljából történő sokszorosításához, és továbbításához;
-
nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
-
büntetlen előéletet, illetve a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem állást igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata, (Felvétel esetén, legkésőbb a jogviszony létesítésekor az erkölcsi bizonyítvány eredeti példányát be kell nyújtani).
A pályázat benyújtásának határideje:
2017. év június hó 28. nap
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Krivácsy Zsolt András főosztályvezető-helyettes nyújta 06-1-350-2001/2131 telefonszámon.
A munkakör betöltésének kezdő időpontja várhatóan:
2017. július hó 24. nap
A pályázatok benyújtásának módja:
-
Elektronikus úton a Humánpolitikai Főosztály részére a palyazat@neak.gov.hu e-mail címen keresztül.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A beérkezett pályázatokról bíráló bizottság dönt.
A pályázat elbírálásának határideje:
2017. év július hó 16. nap
A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje:
- A kozigallas.gov.hu honlapon – 2017. június 16.