Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő

a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő
Adatvédelmi és Koordinációs Főosztály

igazgatási szakügyintéző

munkakör betöltésére.

A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Budapest, 1139 Budapest, Váci út 73/A.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

3. számú melléklet 126. Titkársági és igazgatási feladatkör

Ellátandó feladatok:

Iratkezelési, ügyintézési, ügyviteli feladatok ellátása, az Adatvédelmi és Koordinációs Főosztály hatékony működéséhez szükséges feltételek biztosítása, továbbá a NEAK belső kontrollrendszerének működtetésével, fejlesztésével kapcsolatos feladatok ellátása.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A Főosztályhoz érkezett iratok iktatása, ügyiratok kezelése, nyilvántartása, irattározása. Részvétel a NEAK szervezeti egységei adatvédelmi munkájának szervezésében a kinevezett adatvédelmi felelősökön keresztül. Kapcsolattartás belső szervezeti egységekkel, és külső szervekkel, hatóságokkal. Részvétel a NEAK belső kontrollrendszerének működtetésében. A kialakított kontrollrendszer működésének folyamatos ellenőrzése, fejlesztése.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a "Kormánytisztviselők jogállásáról szóló" 2010. évi LVIII. törvény, a(z) egyéb juttatásokra a közszolgálati tisztviselők részére adható juttatásokról és egyes illetménypótlékokról szóló 249/2012. (VIII.31.) Korm.rendelet, valamint a NEAK hatályos Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,

  • Cselekvőképesség,

  • Büntetlen előélet,

  • Főiskola, egyetemi szintű jogász, szociálpolitikus vagy közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű hittudományi, bölcsészettudományi és egyes társadalomtudományi felsőoktatásban szerzett szakképzettség, informatikatanár (számítástechnika-tanár), mérnökinformatikus vagy műszaki menedzser szakképzettség; pénzügyi, számviteli, gazdálkodási szakirányú közgazdász, államigazgatási és szociális igazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség vagy személyügyi szervező, vagy rendészeti felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és kormányablak ügyintézői vizsga; katonai felsőoktatást folytató intézményben (jogelőd intézményében) szerzett katonai vezető (parancsnok) szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és felsőfokú pénzügyi, számviteli vagy ügyvitelszervezői és rendszerszervezői szakképesítés; okleveles kriminológus szakképzettség; közigazgatás-szervező szakképzettség; nemzetközi közszolgálati menedzser szakképzettség,

  • Felsőfokú szakirányú végzettség.

  • Felhasználói szintű informatikai ismeretek.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Belső kontroll területén szerzett tapasztalat.

  • Közigazgatásban szerzett gyakorlat.

  • Jó szervezőkészség.

  • Terhelhetőség.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A Kttv. 45. § (4) bekezdésében meghatározottaknak is megfelelő fényképes, szakmai önéletrajz - a közszolgálati tisztviselők személyi irataira, a közigazgatási szerveknél foglalkoztatott munkavállalók személyi irataira és a munkaügyi nyilvántartásra, a közszolgálati alapnyilvántartásra és közszolgálati statisztikai adatgyűjtésre, valamint a tartalékállományra vonatkozó egyes szabályokról szóló 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete alapján.

  • Motivációs levél.

  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolatai.

  • Nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a teljes pályázati anyagának a pályázati eljárásban érintett szervek részére a bírálati eljárás céljából történő sokszorosításához, és továbbításához.

  • Nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

  • Büntetlen előéletet, illetve a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem állást igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata, (Felvétel esetén, legkésőbb a jogviszony létesítésekor az erkölcsi bizonyítvány eredeti példányát be kell nyújtani).

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2018. február 15. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. január 19.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Kádár Virág főosztályvezető nyújt, a 06-1-350-2001/1430 -as telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Elektronikus úton a Humánpolitikai Főosztály részére a palyazat@neak.gov.hu E-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának határideje: 2018. február 5.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A próbaidő 6 hónap.