Országos Egészségbiztosítási Pénztár
a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Országos Egészségbiztosítási Pénztár
Költségvetési és Gazdálkodási Főosztály Költségvetési Osztály
költségvetési ügyintéző
munkakör betöltésére.
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1139 Budapest, Váci út 73/A.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
3. melléklet 66. Költségvetési feladatkör, tervezési és beszámolási feladatok
Ellátandó feladatok:
-
Részvétel az Egészségbiztosítási Alap ellátási és működési költségvetésével kapcsolatos tervezési, zárszámadási, elemzési feladatok elvégzésében.
-
Jogszabályon és eseti megkeresésen alapuló adatszolgáltatások készítése.
-
Részvétel a főosztály szakterületét érintő jogszabály és OEP főigazgatói szabályzat tervezetek véleményezésében, elkészítésében.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
-
Adatszolgáltatások, beszámolók, vezetői tájékoztatók készítése.
-
Hivatali kommunikáció belső szervezeti egységekkel, illetve egyéb központi szervek azonos beosztású munkatársaival.
-
Hivatali levelek, feljegyzések szerkesztése, előkészítése.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény, valamint az OEP Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
-
Magyar állampolgárság,
-
Cselekvőképesség,
-
Büntetlen előélet,
-
egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség, vagy műszaki felsőoktatásban szerzett mérnökinformatikus vagy műszaki menedzser szakképzettség; katonai felsőoktatást folytató intézményben (jogelőd intézményében) gazdálkodási (gazdasági) szakon szerzett szakképzettség; főiskolai szintű igazgatásszervező szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és felsőfokú pénzügyi, számviteli szakképesítés vagy szakirányú továbbképzési szakon szerzett költségvetési ellenőr szakképzettség,
-
MS Office alkalmazások megbízható, felhasználói szintű ismerete, elsősorban Excel, Word,
-
precizitás, megbízhatóság, terhelhetőség,
-
kiváló írásbeli és szóbeli kommunikáció,
-
Jó rendszerező készség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
-
gazdasági/pénzügyi területen szerzett 3-4 év munkatapasztalat
-
erős elemző készség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
-
Szakmai önéletrajz - Az oep.hu honlapon Rólunk/Állápályázatok menüpont alatt elérhető önéletrajz minta szerint,
-
Iskolai végzettséget, szakképzettséget tanúsító okiratok másolata (az interjú során az eredeti okiratok bemutatása)
-
Büntetlen előéletet, illetve a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem állást igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata (Felvétel esetén, legkésőbb a jogviszony létesítésekor az erkölcsi bizonyítvány eredeti példányát be kell nyújtani)
-
A pályázó hozzájáruló nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagot az elbírálásban részt vevő személyek megismerhetik.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2016. július 15. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2016. június 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szabó Éva főosztályvezető nyújt, a 298-2502-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
-
Elektronikus úton a Humánpolitikai Főosztály részére a palyazat@oep.hu e-mail címen keresztül.
A pályázat elbírálásának határideje: 2016. június 30.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.kozigallas.gov.hu – 2016. május 31.