Országos Egészségbiztosítási Pénztár

a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Országos Egészségbiztosítási Pénztár
Költségvetési és Gazdálkodási Főosztály Költségvetési Osztály

költségvetési ügyintéző

munkakör betöltésére.

A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

1139 Budapest, Váci út 73/A.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

3. melléklet 66. Költségvetési feladatkör, tervezési és beszámolási feladatok

Ellátandó feladatok:

  • Részvétel az Egészségbiztosítási Alap ellátási és működési költségvetésével kapcsolatos tervezési, zárszámadási, elemzési feladatok elvégzésében.

  • Jogszabályon és eseti megkeresésen alapuló adatszolgáltatások készítése.

  • Részvétel a főosztály szakterületét érintő jogszabály és OEP főigazgatói szabályzat tervezetek véleményezésében, elkészítésében.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • Adatszolgáltatások, beszámolók, vezetői tájékoztatók készítése.

  • Hivatali kommunikáció belső szervezeti egységekkel, illetve egyéb központi szervek azonos beosztású munkatársaival.

  • Hivatali levelek, feljegyzések szerkesztése, előkészítése.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény, valamint az OEP Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,

  • Cselekvőképesség,

  • Büntetlen előélet,

  • egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség, vagy műszaki felsőoktatásban szerzett mérnökinformatikus vagy műszaki menedzser szakképzettség; katonai felsőoktatást folytató intézményben (jogelőd intézményében) gazdálkodási (gazdasági) szakon szerzett szakképzettség; főiskolai szintű igazgatásszervező szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és felsőfokú pénzügyi, számviteli szakképesítés vagy szakirányú továbbképzési szakon szerzett költségvetési ellenőr szakképzettség,

  • MS Office alkalmazások megbízható, felhasználói szintű ismerete, elsősorban Excel, Word,

  • precizitás, megbízhatóság, terhelhetőség,

  • kiváló írásbeli és szóbeli kommunikáció,

  • Jó rendszerező készség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • gazdasági/pénzügyi területen szerzett 3-4 év munkatapasztalat

  • erős elemző készség.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Szakmai önéletrajz - Az oep.hu honlapon Rólunk/Állápályázatok menüpont alatt elérhető önéletrajz minta szerint,

  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget tanúsító okiratok másolata (az interjú során az eredeti okiratok bemutatása)

  • Büntetlen előéletet, illetve a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem állást igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata (Felvétel esetén, legkésőbb a jogviszony létesítésekor az erkölcsi bizonyítvány eredeti példányát be kell nyújtani)

  • A pályázó hozzájáruló nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagot az elbírálásban részt vevő személyek megismerhetik.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2016. július 15. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2016. június 15.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szabó Éva főosztályvezető nyújt, a 298-2502-es telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Elektronikus úton a Humánpolitikai Főosztály részére a palyazat@oep.hu e-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának határideje: 2016. június 30.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: