A Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő
A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (1139 Budapest, Váci út 73/A.) Általános Finanszírozási Főosztályatitkárnői munkakörének kormányzati szolgálati jogviszony keretében történő betöltésére.
Munkáltatói jogkör gyakorlója:
A munkáltatói jogok gyakorlására a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (a továbbiakban: NEAK) főigazgatója jogosult.
Munkakör: titkárnő
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama: határozott időtartamra - 2017. június 19. napjától 2018. szeptember 30. napjáig - szól, 3hónap próbaidő kikötésével.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő
1139 Budapest, Váci út 73/A.
A titkárnő feladat- és hatáskörei:
-
A főosztály adminisztrációs feladatainak teljes körű ellátása
-
A főosztályvezető napi feladat ellátásának támogatása.
-
A lakossági bejelentések, panaszügyek kezelése.
-
Telefonos kapcsolattartás a NEAK társfőosztályaival, külső szervekkel, magánszemélyekkel.
-
A főosztály leltározási tevékenységében történő közreműködés.
-
A társfőosztályok, minisztériumok részére történő adatszolgáltatási feladatok ellátásának adminisztrációs támogatása.
-
A főosztályra érkező ügyiratok érkeztetése, iktatása, vezetői szignálásra történő előkészítése.
-
A főosztály ügyiratforgalmával kapcsolatos postázási feladatok teljes körű ellátása, koordinálása, irattározási feladatok ellátása.
Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására a Kttv. rendelkezései az irányadóak. Az egyéb juttatásokra a közszolgálati tisztviselők részére adható juttatásokról és egyes illetménypótlékokról szóló 249/2012. (VIII. 31.) Korm. rendelet, valamint a NEAK Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadóak.
Pályázati feltételek:
-
magyar állampolgárság,
-
cselekvőképesség,
-
büntetlen előélet,
-
középfokú végzettség
érettségi végzettség; érettségi végzettség és közgazdasági szakképesítés; érettségi végzettség és kormányablak ügyintézői vizsga; közgazdasági szakközépiskolai általános ügyintéző titkár (menedzserasszisztens) szakképesítés; érettségi végzettség és az OKJ szerint: valamely középfokú (ügyintézői szintű) pénzügyi-számviteli, általános gazdasági és statisztikai ügyintéző, vállalkozási ügyintéző, igazgatási ügyintéző-ügykezelő, irodavezető, nyilvántartási és okmányügyintéző, jogi asszisztens, idegen nyelvi titkár, ügyvitelszervezői és rendszerszervezői, legalább középfokú számítástechnikai szakképesítés vagy katonai kiképző, védelmi igazgatási szakelőadó, honvéd zászlós, honvéd tiszthelyettes szakképesítés.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
-
titkársági munkakörben szerzett tapasztalat,
-
felhasználói szintű informatikai ismeretek,
-
közigazgatási szervnél szerzett gyakorlat,
-
stressztűrés
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
-
a Kttv. 45. § (4) bekezdésében meghatározottaknak is megfelelő fényképes, szakmai önéletrajz - a közszolgálati tisztviselők személyi irataira, a közigazgatási szerveknél foglalkoztatott munkavállalók személyi irataira és a munkaügyi nyilvántartásra, a közszolgálati alapnyilvántartásra és közszolgálati statisztikai adatgyűjtésre, valamint a tartalékállományra vonatkozó egyes szabályokról szóló 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete alapján;
-
motivációs levél;
-
iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolatai;
-
nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a teljes pályázati anyagának a pályázati eljárásban érintett szervek részére a bírálati eljárás céljából történő sokszorosításához, és továbbításához;
-
nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
-
büntetlen előéletet, illetve a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem állást igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata, (Felvétel esetén, legkésőbb a jogviszony létesítésekor az erkölcsi bizonyítvány eredeti példányát be kell nyújtani).
Elvárt kompetenciák:
-
önálló munkavégzés,
-
megbízhatóság,
-
pontosság, precizitás,
-
kiváló kommunikációs készség
A pályázat benyújtásának határideje:
2017. május 21.
A pályázati kiírással kapcsolatosan továbbiinformációt Dr. Kőrösi László főosztályvezető-helyettes nyújt a 06-1-350-2001/2104-es telefonszámon.
A munkakör betöltésének kezdő időpontja:
2017. június 19.
A pályázatok benyújtásának módja:
-
Elektronikus úton a Humánpolitikai Főosztály részére a palyazat@neak.gov.hu e-mail címen keresztül.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A beérkezett pályázatokról bíráló bizottság dönt.
A pályázat elbírálásának határideje:
2017. június 9.
A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje:
- A kozigallas.gov.hu honlapon – 2017. május 6.