A Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő

A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (1139 Budapest, Váci út 73/A.) Általános Finanszírozási Főosztályatitkárnői munkakörének kormányzati szolgálati jogviszony keretében történő betöltésére.

Munkáltatói jogkör gyakorlója:

A munkáltatói jogok gyakorlására a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (a továbbiakban: NEAK) főigazgatója jogosult.

Munkakör: titkárnő

A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama: határozott időtartamra - 2017. június 19. napjától 2018. szeptember 30. napjáig - szól, 3hónap próbaidő kikötésével.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő

1139 Budapest, Váci út 73/A.

A titkárnő feladat- és hatáskörei:

  • A főosztály adminisztrációs feladatainak teljes körű ellátása

  • A főosztályvezető napi feladat ellátásának támogatása.

  • A lakossági bejelentések, panaszügyek kezelése.

  • Telefonos kapcsolattartás a NEAK társfőosztályaival, külső szervekkel, magánszemélyekkel.

  • A főosztály leltározási tevékenységében történő közreműködés.

  • A társfőosztályok, minisztériumok részére történő adatszolgáltatási feladatok ellátásának adminisztrációs támogatása.

  • A főosztályra érkező ügyiratok érkeztetése, iktatása, vezetői szignálásra történő előkészítése.

  • A főosztály ügyiratforgalmával kapcsolatos postázási feladatok teljes körű ellátása, koordinálása, irattározási feladatok ellátása.

Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására a Kttv. rendelkezései az irányadóak. Az egyéb juttatásokra a közszolgálati tisztviselők részére adható juttatásokról és egyes illetménypótlékokról szóló 249/2012. (VIII. 31.) Korm. rendelet, valamint a NEAK Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadóak.

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,

  • cselekvőképesség,

  • büntetlen előélet,

  • középfokú végzettség

    érettségi végzettség; érettségi végzettség és közgazdasági szakképesítés; érettségi végzettség és kormányablak ügyintézői vizsga; közgazdasági szakközépiskolai általános ügyintéző titkár (menedzserasszisztens) szakképesítés; érettségi végzettség és az OKJ szerint: valamely középfokú (ügyintézői szintű) pénzügyi-számviteli, általános gazdasági és statisztikai ügyintéző, vállalkozási ügyintéző, igazgatási ügyintéző-ügykezelő, irodavezető, nyilvántartási és okmányügyintéző, jogi asszisztens, idegen nyelvi titkár, ügyvitelszervezői és rendszerszervezői, legalább középfokú számítástechnikai szakképesítés vagy katonai kiképző, védelmi igazgatási szakelőadó, honvéd zászlós, honvéd tiszthelyettes szakképesítés.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • titkársági munkakörben szerzett tapasztalat,

  • felhasználói szintű informatikai ismeretek,

  • közigazgatási szervnél szerzett gyakorlat,

  • stressztűrés

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • a Kttv. 45. § (4) bekezdésében meghatározottaknak is megfelelő fényképes, szakmai önéletrajz - a közszolgálati tisztviselők személyi irataira, a közigazgatási szerveknél foglalkoztatott munkavállalók személyi irataira és a munkaügyi nyilvántartásra, a közszolgálati alapnyilvántartásra és közszolgálati statisztikai adatgyűjtésre, valamint a tartalékállományra vonatkozó egyes szabályokról szóló 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete alapján;

  • motivációs levél;

  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolatai;

  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a teljes pályázati anyagának a pályázati eljárásban érintett szervek részére a bírálati eljárás céljából történő sokszorosításához, és továbbításához;

  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;

  • büntetlen előéletet, illetve a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem állást igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata, (Felvétel esetén, legkésőbb a jogviszony létesítésekor az erkölcsi bizonyítvány eredeti példányát be kell nyújtani).

Elvárt kompetenciák:

  • önálló munkavégzés,

  • megbízhatóság,

  • pontosság, precizitás,

  • kiváló kommunikációs készség

A pályázat benyújtásának határideje:

2017. május 21.

A pályázati kiírással kapcsolatosan továbbiinformációt Dr. Kőrösi László főosztályvezető-helyettes nyújt a 06-1-350-2001/2104-es telefonszámon.

A munkakör betöltésének kezdő időpontja:

2017. június 19.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Elektronikus úton a Humánpolitikai Főosztály részére a palyazat@neak.gov.hu e-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A beérkezett pályázatokról bíráló bizottság dönt.

A pályázat elbírálásának határideje:

2017. június 9.

A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje: