Országos Egészségbiztosítási Pénztár

a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Országos Egészségbiztosítási Pénztár
Pénzbeli Ellátási és Ellenőrzési Főosztály

ügyintéző

munkakör betöltésére.

A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Budapest, 1139 Budapest, Teve utca 1/a-c.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

3. melléklet. 31. Egészségbiztosítási szakfeladat-ellátás

Ellátandó feladatok:

  • az egészségbiztosítás keretében nyújtott pénzbeli ellátások, az utazási költségtérítés igénybevételével kapcsolatos eljárási rend kialakításában részvétel,

  • a pénzbeli ellátásokhoz kapcsolódó elektronikus nyomtatványok tesztelése, aktualizálása,

  • az igazgatási szervektől érkező, a végrehajtás során jelentkező szakmai véleményt igénylő kérdésekben tájékoztatás készítése,

  • a pénzbeli ellátásokkal kapcsolatos folyósítási, adatszolgáltatási feladatok ellátása,

  • az egészségbiztosítás pénzbeli ellátásai, a baleseti táppénz, valamint az utazási költségtérítés megállapításával és folyósításával kapcsolatos jogszabály-tervezetek véleményezése és a szükséges módosításokra vonatkozó javaslatok kezdeményezése,

  • a szakterületet érintő közérdekű bejelentések ügyintézése, panaszok kivizsgálása,

  • elektronikus úton érkező, ügyfelek által feltett kérdések megválaszolása,

  • az egészségbiztosítási ellátásokra való jogosultságot érintő Európai Uniós jogszabályok, a jogosultságok igazolási módjának megismerése és a magyar jogszabályok uniós változásainak figyelemmel kisérése,

  • pénzbeli ellátásokkal, utazási költségtérítéssel, valamint baleseti táppénzzel kapcsolatos másodfokú eljárások lefolytatása.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Táppénzhez, gyermekápolási táppénzhez, terhességi-gyermekágyi segélyhez, gyermekgondozási díjhoz, baleseti táppénzhez, utazási költségtérítéshez, elektronikus nyomtatványokhoz kapcsolódó szakmai tevékenység.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény, valamint az Országos Egészségbiztosítási Pénztár Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,

  • Cselekvőképesség,

  • Büntetlen előélet,

  • Egyetemi jogász szakképzettség és/vagy főiskolai szintű társadalombiztosítási szakképzettség

  • Minimum 3 éves szakmai gyakorlati idő

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Közigazgatási területen szerzett gyakorlat (1-3 év szakmai tapasztalat)

  • Adó és pénzügyi ismeretek

  • Elektronikus nyomtatványok kialakításában szerzett gyakorlat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A közszolgálati tisztviselők személyi irataira, a közigazgatási szerveknél foglalkoztatott munkavállalók személyi irataira és a munkaügyi nyilvántartásra, a közszolgálati alapnyilvántartásra és a közszolgálati statisztikai adatgyűjtésre, valamint a tartalékállományra vonatkozó 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 8. § 1. sz. melléklete alapján előírt kötelezően kitöltendő fényképes, részletes szakmai önéletrajz (letölthető a www.oep.hu honlapról az "Rólunk/Álláspályázatok" menüpontban).

  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget tanúsító okiratok másolata (az interjú során az okiratok bemutatandók)

  • A pályázó hozzájáruló nyilatkozata arról, hogy a pályázati dokumentációt az elbírálásban részt vevő személyek teljes körűen megismerjék.

  • 3 hónapnál nem régebbi keltezésű hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy a kérelem benyújtásának eredeti igazolása.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2014. november 30.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Bogdán Zsuzsanna főosztályvezető nyújt, a (06-1) 288-5213 -as telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Elektronikus úton a Pénzbeli Ellátási és Ellenőrzési Főosztály részére a penzbeli@oep.hu E-mail címen keresztül.

  • Postai úton, a pályázatnak az Országos Egészségbiztosítási Pénztár címére történő megküldésével (OEP Pénzbeli Ellátási és Ellenőrzési Főosztály, 1139 Budapest, Váci út 73/A.) Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: F031/1931-1/2014., valamint a munkakör megnevezését: ügyintéző.

A pályázat elbírálásának határideje: 2014. december 15.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

· www.kozigallas.gov.hu – 2014. november 18.