Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány a kormányzati igazgatási szünet elrendeléséről és a kormányzati igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 369/2022. (IX. 29.) Korm. rendelet értelmében 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig igazgatási szünetet rendelt el.

Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele, a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (a továbbiakban: NEAK) előtt folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe, az eljárásokra biztosított határidők ennyivel meghosszabbíthatók.

Az igazgatási szünet időtartama alatt az ügyintézés és az ügyfélfogadás szünetel, az irodaépületeink zárva tartanak. Ugyanakkor a sürgős és a betegbiztonságot befolyásoló ügyekben munkatársaink készenlét és ügyelet formájában elérhetők lesznek.

Fentiekre tekintettel kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a NEAK munkáját, hatékonyabb feladatellátását segítendő az igazgatási szünet időtartama alatt – lehetőség szerint – csak ezen, a betegbiztonságot befolyásoló, halaszthatatlan esetekben forduljanak hivatalunkhoz. Leggyorsabban az elektronikus levelekre kaphatnak választ.

Az adott területen ügyeletet tartó kollégák elérhetőségéről legkönnyebben a szakrendszerek használatakor felugró ablakban megjelenő üzenetből, vagy az illetékes kollégának küldött elektronikus levél válaszüzenetéből tájékozódhat.

Megkereséseiket témakör szerint lehetőleg az alábbi elektronikus levélcímekre küldjék:

Halaszthatatlan esetben hívhatja központi számunkat is: +36 1 350 2001

A NEAK területei szervei szintén csak sürgős és halaszthatatlan ügyekben érhetők el kizárólag telefonon és e-mail-ben az alábbi elérhetőségeken:

Elérhetőség - szervezeti

Megértésüket és segítő együttműködésüket előre is köszönjük!

Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő