NEMZETI EGÉSZSÉGBIZTOSÍTÁSI ALAPKEZELŐ

Költségvetési és Működési Gazdálkodási Főosztály

pályázatot hirdet Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.) keretében

pénzügyi-számviteli szakügyintéző

Munkakör/feladatkör betöltésére.

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): A költségvetési és egyéb pénzeszközök felhasználása tekintetében javaslattétel. Az immateriális javak, a tárgyi eszközök és az anyagok, készletek analitikus nyilvántartásával kapcsolatos feladatok ellátása. A NEAK által saját előállítású tárgyi eszközök és szoftverek önköltségének megállapításához szükséges adatok szolgáltatása. A főosztály tevékenységi körét érintő NEAK főigazgatói szabályzatok és egyéb szervezetszabályozó eszközök előkészítése. A NEAK ÁFA nyilvántartásának és elszámolásának a számviteli nyilvántartó rendszerben előállított segédlettel történő vezetése, a bevallás határidőre történő elkészítése, valamint továbbítása a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnak. A NEAK teljesítésigazolásokkal ellátott számláinak feldolgozása (utalvány készítése), érvényesítése, valamint utalványozása. A szerződések, megrendelők, vezetői előterjesztések és egyéb bizonylatokon alapuló - szükség esetén előzetes - kötelezettségvállalások fedezet vizsgálata, ellenjegyzésre előkészítése, valamint azok rögzítése a pénzügyi nyilvántartó rendszerben. A NEAK gazdálkodását érintő vezetői előterjesztések alapján az előzetes fedezet rendelkezésre állásának és fedezetlekötésének megvizsgálása. A kötelezettségvállalással összefüggő szerződések nyilvántartása. A banki és a házipénztári alapbizonylatok számviteli ellenőrzése, valamint a számviteli nyilvántartó rendszerben történő feladása. A beruházások, beszerzések, felújítások szállítói számláinak, valamint az állományváltozások bizonylatainak ellenőrzése. A különféle statisztikai jelentések kitöltéséhez szükséges adatszolgáltatás elvégzése, valamint az éves OSAPban meghatározott statisztikai jelentések elkészítése. A NEAK működési vagyona leltározásának végrehajtásához szükséges éves Leltározási Ütemterv elkészítésében való közreműködés. A jogszabályban meghatározott adatszolgáltatási és költségvetési beszámolási kötelezettségek teljesítése.

Betöltendő állás szakmacsoportja: egészségbiztosítás

FEOR besorolás: 2910 Egyéb magasan képzett ügyintéző

Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): Szakigazgatási

Betöltendő állás jogviszonya: Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.)

Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Budapest

A munkavégzés pontos helye: 1139 Budapest, Váci út 73/A

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kit. rendelkezései, az egyéb juttatásokra a NEAK Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Zércziné Grill Krisztina osztályvezető nyújt a +36 1 350 2001/2801-es telefonszámon. A pályázatok elektronikus úton az F031/268-1/2025. iktatószámra való hivatkozással, a Humánpolitikai Főosztály részére a palyazat@neak.gov.hu email címre küldhetőek.

Feltételek, Előnyök

Pályázati feltételek:

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:

  • Büntetlen előélet
  • Cselekvőképesség
  • Magyar állampolgárság

Elvárt végzettség/képesítés:

  • 6. Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Közgazdaságtan, Egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdász szakképzettség vagy
  • 6. Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Közgazdaságtan, Egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és pénzügyi-számviteli szakképzettség

Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

  • A kötelezően használandó személyes adatok kezeléséről szóló nyilatkozat, valamint a kitöltendő önéletrajz minta megtalálható a www.neak.gov.hu honlapon az álláspályázatok menüpont alatt.

Pályázat elbírálása során előnyt jelent:

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: Nem

Egyéb pályázati előnyök:

  • FORRÁS program, Magyar Államkincstár Központi Költségvetés Végrehajtását Támogató Rendszerének (KKVTR) Költségvetési Moduljának (KM) ismerete
  • Jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
  • Precizitás, megbízhatóság, terhelhetőség
  • Együttműködés, problémamegoldó készség
  • MS Office alkalmazások megbízható, felhasználói szintű ismerete, elsősorban Excel, Word, Outlook
  • Közigazgatásban szerzett tapasztalat

A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:

  • Hatékony munkavégzés (alap)
  • Irodai informatikai rendszerek, alkalmazások használata (ügyintézői)
  • Elkötelezettség, megbízhatóság (Etikus magatartás) (egyéb)
  • Eredményorientáció és motiváltság (egyéb)
  • Szakmai lojalitás (egyéb)

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

  • fényképes önéletrajz 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1 sz. melléklete alapján
  • végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata

A pályázat benyújtásának határideje: 2025.02.23.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025.03.14.

A pályázati kiírás további közzétételének helye: KÖZSZOLGÁLLÁS honlapon.

Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.03.24.